Sunday, June 3

untuk sekian lama nya.

uhukk. uhuukk. oke. dah sangat berhabuk. lama sgt2 tak menaip. tak da kesempatan. walaupun banyak sgt cerita nk disampaikan.

for this holidays,,, bukan la too free to write. but i try to write something benefits for me and others. =P

thx teachers. homework kali ni not too much. maybe, not the time yet. bkk sekolah cnfirm bertimbun2 set2 soalan cg bg. untuk kebaikan semua jugak. jgn mengeluh. chaiyok!!

and.. lala~~

kalau dh cuti semeter,, mesti lah result bertandang kt rumah kaan.. for 1st semester f5. not too good. tp ada peningkatan. ' Allah takkan bagi apa yg kita nak. tp DIA akan bg apa yg terbaek untuk kita. sesungguhnya setiap kesusahan ada kesenangan.' bersyukur dgn segala ni'matNya. doa. usaha. tawakal. istiqamah. try harder for next semester. =)

okey. stop dulu. nti2, i'll update lg later. =)

No comments:

Post a Comment