FUUHHHHH. setelah 2 tahun berusaha. 3 minggu hadapinya. hampir 3 bulan menunggu. segalanya terjawab. walaupun jawapan yg tidak terlalu manis. apa2pun. manis nya tetap ada. Allah bg yg terbaikkan. :) accept it. yupp. mmg susah. sgt susah sebenarnya. tp inilah hidup. kita hanya mampu merancang. usaha. doa. dan akhirnya yang Maha ESA akan tentukan. DIA mengetahui segalanya.
perjalanan yang selama nih rasa sgt sekejap. ttbe time amik result nih. serius rasa lama gila2. dh tidur 2 3 kali still xsmpai2 gk. padahal taiping tu 3 jam je pon. ahaha. cuak dya xyh kata. yess. mmg org nmpk mcm rilex xda bnda akan berlaku. haha. xkan lah nak tunjuk kaann. jatuh saham stg. siap demam semua. tak larat gila nk bangun kot. penangan spm pnya pasal.
1st person yg nmpk kt mktb was mira. happy gila tgk dya happy. tgk muka dya pon dh terpancar cahaya 9a+ yg dya dapat tu. she really deserve it. congrats darling :DD dh thu result mira, mmbuatkn ayah n mama semangat gila nk g dewan. ikut je lah. masuk2 dewan ad susun 16 meja. result amik ikut kelas. aaannnndddd!! haha. mama was the first yg tgk result. serius x kuat. nk pengsan dh. i hugged cikge aiza. bila mama cakap "xpa kak. akk dh usaha. xde rezeki nk buat cmna. Allah simpan kejayaan akk ntk masa depan nti. yg tu lg penting" time tu mula dh pk yg bukan2. serius target 6 or 7 je. bio, sej n bi. aq xthu ap yg aq time exam bio n sej. bi jawab oke. sempat lah baca 2 3 kali. salah buat essay. haha. g buat trial time spm. mmg dapat lah kan.
finally, 1a+ 4a 3a- 1b.
whatever it is, nothing can be change dh. bersyukur. seriously, my life just started. my adulthood. takut. cuak semua cukup. insyaAllah. mohon bantuan kawan, mama , ayah, family n of course ALLAH :)
1st person yg nmpk kt mktb was mira. happy gila tgk dya happy. tgk muka dya pon dh terpancar cahaya 9a+ yg dya dapat tu. she really deserve it. congrats darling :DD dh thu result mira, mmbuatkn ayah n mama semangat gila nk g dewan. ikut je lah. masuk2 dewan ad susun 16 meja. result amik ikut kelas. aaannnndddd!! haha. mama was the first yg tgk result. serius x kuat. nk pengsan dh. i hugged cikge aiza. bila mama cakap "xpa kak. akk dh usaha. xde rezeki nk buat cmna. Allah simpan kejayaan akk ntk masa depan nti. yg tu lg penting" time tu mula dh pk yg bukan2. serius target 6 or 7 je. bio, sej n bi. aq xthu ap yg aq time exam bio n sej. bi jawab oke. sempat lah baca 2 3 kali. salah buat essay. haha. g buat trial time spm. mmg dapat lah kan.
finally, 1a+ 4a 3a- 1b.
whatever it is, nothing can be change dh. bersyukur. seriously, my life just started. my adulthood. takut. cuak semua cukup. insyaAllah. mohon bantuan kawan, mama , ayah, family n of course ALLAH :)
Jalan ke arah kejayaan tu penuh dgn liku2. journey just started. goodluck to me! good luck to u! dont give up!
