Saturday, January 21

Friday, January 20

tahun baru cina.

home!. =)

hari ni b'langsungnya hari runding cara akademik dan menyerahan bantuan pelajaran RM100. ahah. kesian x? budak2 mrsm bru nak dapat. pelajar kementrian dah selesai dah kan duit tuh. xpa2. yang penting dapat. =)

kalau dah cuti logik lah ada buah tangan kan?? soo,,

sejarah : folio bab 2 + handout bab 1 n 2
bio: facebook page 33-44,50 + report chicken wing
+math: handout
fizik: report + nota + folio
BI: novel + text oral
PAI: nota + slide show
chemistry: chemstruck + chemi + exercise + report
BOARD LDP

ini lah buah tangan untuk cuti seminggu 9 hari. oh lupa. bukan semua maktab dapat cuti extra eh. penduduk bumi taiping perlu bersyukur dan gunakan cuti sebaik2nya.



struggling to finish it up b4 pulang ke taiping bumi bertuah semula.

Sunday, January 1

muhasabah..

eesss. pppiii. eeemmm.

bismillahhirrahmanirrahim.

PERHATIAN!! ahaha. sapa agak2 dya lahir tahun 1995,, moh kita tanamkan azam baru! SPM menanti kita.. takut x ???

chill2. spm je pon think positive, jangan last minute.. ada ja yg boleh dpt straight a+. kita pon mesti boleh!!

so,, bila dah tahun baru,, mestilah ada azam baru.. anda punya azam 2011 dh t'cpai?? saya dah!! err. tp xfull lah kot. azam untuk menjadi pelajar yg diam b'cakap bila perlu. ahha. kat kelas n kt cube boleh la. dengan sapa je pon nak cakap en. tapi.. bila jumpa sek ldp.. saya cakap xda fullstop. hee. but apa apa pon,, 2011 is better than 2010. i found who is me.

azam dua.kosong.satu.dua: less sleep, less eat, extra focus and be more responsible

wait and see, boleh atau tidak

dua.kosong.satu.dua

bismillahhirrahmannirrahim..


fuhhhh.. 2011 dah berakhir. byk sgt kenangan manis pahit masin tawar. semua rasa ada okey.! sambut 2012 atas jalan. ahaha. konon nak g tgk bunga api kt dataran merdeka. pergh. paham2 je lah. manusia dya.. macam semut. ramai glaa.. dah tu., apa lagi. JOM KITA PULANG KE RUMAH!!!


act b4 ke KL mama and ayah bawak kami adik beradik g dinner. hoho. dinner terakhir untuk 2011 okey.! sangat sedap! steamboat+ barbeque. superb gla..


tengok tuuhh. kanak kanak remaja yang tembam tembam belaka. *kilang mengumpul lemak giat bekerja*. cuti kali nyh memang betul2 mengembangkan badan saya. =='