Sunday, January 1

eesss. pppiii. eeemmm.

bismillahhirrahmanirrahim.

PERHATIAN!! ahaha. sapa agak2 dya lahir tahun 1995,, moh kita tanamkan azam baru! SPM menanti kita.. takut x ???

chill2. spm je pon think positive, jangan last minute.. ada ja yg boleh dpt straight a+. kita pon mesti boleh!!

so,, bila dah tahun baru,, mestilah ada azam baru.. anda punya azam 2011 dh t'cpai?? saya dah!! err. tp xfull lah kot. azam untuk menjadi pelajar yg diam b'cakap bila perlu. ahha. kat kelas n kt cube boleh la. dengan sapa je pon nak cakap en. tapi.. bila jumpa sek ldp.. saya cakap xda fullstop. hee. but apa apa pon,, 2011 is better than 2010. i found who is me.

azam dua.kosong.satu.dua: less sleep, less eat, extra focus and be more responsible

wait and see, boleh atau tidak

No comments:

Post a Comment