hari ni b'langsungnya hari runding cara akademik dan menyerahan bantuan pelajaran RM100. ahah. kesian x? budak2 mrsm bru nak dapat. pelajar kementrian dah selesai dah kan duit tuh. xpa2. yang penting dapat. =)
kalau dah cuti logik lah ada buah tangan kan?? soo,,
sejarah : folio bab 2 + handout bab 1 n 2
bio: facebook page 33-44,50 + report chicken wing
+math: handout
fizik: report + nota + folio
BI: novel + text oral
PAI: nota + slide show
chemistry: chemstruck + chemi + exercise + report
BOARD LDP
ini lah buah tangan untuk cuti
struggling to finish it up b4 pulang ke taiping bumi bertuah semula.
No comments:
Post a Comment