Friday, June 8

im a fighter!

alohaa

Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them - a desire, a dream, a vision

err. ahah. being a champion isn't an easy part. byk bnda yg kna ada. a few of them are desire, dream, vision. kalau xda ,, kta dh buat latihan byk mana pon,, xda bezanya. kalah jugak kot. tp. once kita kalah, DONT EVER GIVE UP ! kalah doesn't mean kita tak hebat. maybe ada lagi benda yg kita kna tgk. and one more thing,, KALAH MENANG ADAT PERTANDINGAN. xpayah susah2 MSSM buat pertandingan sana sini kalau sume org nk menang je memenjang. standard lah kan. time tu la nk uji tahap kehebatan kita tuh. 

                   ,,,, last week ada tournament taekwondo.. and again for the second time. it just a bronze. belum rezeki. last time kalah ngan bdk sukma. this time ngan bdk sarawak pulak. but over all,, ada peningkatan . its okey lah kan. 
 me yg red belt tuh.

 me and nasirah.
bru f4. tp hebat gla.. from RSB teakwondo club. she got gold. congrats girl!!

 taiping taekwondo club.
ni muka2 my team. tp yg lawan on Saturday je lah. that day,, dapat 1 emas, 3 perak, 2 gangsa. 

yg ni gmbr2 lain,,



 
 
wait2. saya budak hoki jugak . ahaha. since sekolah rendah. 2 game ni je lah yg kekal leh maen smpai skrg.  segala game time sekolah rendah dulu dh dilupakan. ahaha.





girls



boys


yeap. hokey player 2012. bermati matian atas padang untuk maktb tercinta. berjuang sehingga titisan darah yg terakhir. bukan senang nak maen. dah la xda coach kan. nasib baik ada abang 2 org tuh. nizam and amer sudi memberi tunjuk ajar. ye lah. yg biasa maen pon dh lama xmaen. rules suma dh byk tukar. so,, refer to them je la yg mampu. thx ya for your help, nizam, amer.  anyway, both laki and perempuan dh try the best for the game. sume puas hati. kalah, tu tolak tepi dulu. ahah. 


okey. pen off


1 comment: